Opu'ã ñe'êjovake SOAT rehe

Peteî tasa siniestralidad accidente de tránsito 17 omanóva 100.000 yvypóra oikóva yvy ape ári, 3 punto ombohetáva media Sudamérica, ha ombohetavéva número de heridos, péva okakuaa.

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Ñane retãme,  omoambuéva ko'ã tenda, ndaha'éi obligatorio odisponéva seguro obligatorio, mba'e ojuhúva 1.180 omanóva ha ohejáva carretera tetãme ha upe papapy lesionado, omultiplikáva cinco ko'ã década ohóva, ohupyty peve 65.000 herido rupi.

Ko'ã 30% omboguatáva upe cuenta orekóva seguro orekóva gasto médico ha indemnización ko'ã tapicha oîva implicada accidente-pe, ojuhúva dato oñeme'êva Agencia de Tránsito ha Seguridad Vial  Paraguáigui.

Ko'ã situación, Agencia oîva ohaívo proyecto de léi omyatyrõva Seguro Obligatorio contra Accidentes de Tránsito (SOAT), opresentáva ára oikéva ágã Congreso-pe. Mokõiha oimplanta peteî seguro obligatorio de tráfico Paraguáipe, ary 2014 oimeva'ekue presidente, Horacio Cartes, ovetáva léi oñemyatyrõva.

Especialista en seguridad vial Agencia Nacional de Tránsito, Alberto González Cabello, omoañete “pya'e oikotevêva” peteî seguro obligatorio, omohendáva pe ojejapóva ha ombopiro'ýva sapy'ami gasto público tratamiento oñeme'êvape. Ko'ápe seguro he'i González oñeikotevê ojeguerekóve “voluntad política” oñemboguata haguã medida pública omboguejýva accidente Oíva ha he'i directamente umi gobierno municipal ombotovéva oimplanta “control ha barrera oïva”.

González omoañete avei “flagelo tuichavéva” vialidad Paraguáipe ha'e  accidente ojapóva motocicleta, ohupytýva 58% siniestro. Ko especialista, oîva ko'ã situación ha'e pe resultado oúva hetaiterei mba'yrumýigui ha oïva móto párque de vehículo Paraguáipe, péva ndahepýigui ha mayma tapicha ikatu ojogua clase media.

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